Zapraszamy do udziału w Marketing Day – nowym Izbowym wydarzeniu, którego celem jest przybliżenie Wam wiedzy na temat tego w jaki sposób budować markę firmy i strategie marketingu.
Data: 4 marca 2020 r.
Miejsce: Hotel Qubus - Orląt Lwowskich 3 – Gorzów Wielkopolski
Godzina: 10.00 – 15.00
Koszt udziału:
Członkowie ZIPH: 350 zł +VAT
Pozostali uczestnicy: 450 zł +VAT
Chcesz wiedzieć więcej – zadzwoń do nas: Tomasz Molski – 696 007 665.
Dlaczego warto?
Zastanawiasz się co zrobić, żeby Twoja marka była silna, uporządkowana i bardziej rozpoznawalna? Nie wiesz od czego zacząć? Potrzebujesz wsparcia oraz inspiracji?
Niezależnie czy prowadzisz małą firmę, pracujesz w dziale marketingu czy zarządzasz bardzo dużą – przyda Ci się niezbędna wiedza oraz zewnętrzne spojrzenie eksperta.
Paweł:
• doradzi, w którym pójść kierunku, jaka strategia rozwoju będzie najlepsza dla Twojej marki - segmentacja, targetowanie, pozycjonowanie;
• nauczy Cię z jakich elementów powinna się składać działająca strategia komunikacji marketingowej;
• pokaże jak zrobili to inni, którym się udało;
• zaprezentuje gotowe narzędzia marketingowe, którymi możesz się wspomagać.
Nasz gość: Paweł Tkaczyk |
Jeden z najlepszych w Polsce specjalistów od marketingu uhonorowany w 2011 roku nagrodą Człowieka Roku Polskiego Marketingu. Autor trzech bestsellerów –„Zakamarki marki”, „Grywalizacja”, „Narratologia”. Pracował i pracuje min. in. dla Leroy Merlin, Grupy Allegro, Diners Club, Agory, HBO, LOT-u, Avonu, Banków BGŻ, ING, BPH SA, Orange, Rzetelnej Firmy, Credit Agricole oraz Money.pl. W styczniu 2015 roku Onet umieścił go w rankingu 50 osobowości polskiego internetu. |
Formuła spotkania: interaktywny wykład + sesja Q&A.
Dla kogo są nasze warsztaty?
• Właściciele firm, tych które dopiero powstają i tych już funkcjonujących,
• Pracownicy marketingu, PR, sprzedaży,
• Product i brand managerowie,
• Kadra zarządzająca.