Informujemy, że otworzyliśmy pełny nabór wniosków dla przedsiębiorców ubiegających się o dofinansowanie na kształcenie pracowników w ramach Lubuskich Bonów Szkoleniowych. Więcej na: www.bony.ziph.pl

Szkolenie: Sprzedaż relacyjna, czyli jak zwiększyć swoją skuteczność handlową

13 KWIECIEŃ 2017 14:00

AUTOR: ZIPH / E-MAIL:

Zapraszamy na kolejne zajęcia przygotowane przez Izbę wspólnie z Polską Fundacją Przedsiębiorczości w ramach cyklu bezpłatnych szkoleń dla członków ZIPH.

Celem szkolenia jest nabycie umiejętności sprzedaży produktów lub usług. Zajęcia kierowane są do osób, które kontaktują się z klientem bezpośrednio i przez telefon – działy sprzedaży, reklamacji, działy obsługi klienta; do handlowców i doradców klienta.
Podczas szkolenia uczestnicy dowiedzą się, jak budować dobre relacje, dokonają analizy własnego stylu komunikacji w relacjach z klientami, udoskonalą umiejętności zaspokajania potrzeb klienta. W trakcie praktycznych ćwiczeń uczestnicy rozwiną umiejętność budowania wizerunku własnej osoby z wykorzystaniem naturalnego potencjału.

Data: 27 kwietnia 2017 r.
Godzina: 9.00-15.00
Miejsce: Oddział ZIPH w Żaganiu.  ul. Jana Pawła II 15 - Żagań

Udział w szkoleniu jest bezpłatny.

Rejestracja udziału w szkoleniu:
Marzena Młynarczyk
T: +48 95 739 03 12
E: marzena.mlynarczyk@ziph.pl

UWAGA: Liczba miejsc ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń.

Program szkolenia:

1. Diagnoza skutecznego handlowca.
2. Co nas wspiera, a co ogranicza.
3. Ćwiczenia praktyczne i ich omówienie.
4. Typologia stylów społecznych.
5. Wskaźniki behawioralne – jak rozpoznać styl społeczny klienta.
6. Ćwiczenia praktyczne i ich omówienie.
7. Nawiązywanie kontaktu z klientem.
8. Budowanie więzi.
9. Komunikacja nastawiona na klienta – dostrajanie.
10. Budowanie pozytywnych relacji między członkami zespołu a rola lidera.
11. Moje cele rozwojowe - zestaw dobrych praktyk na przyszłość.
12. Ćwiczenia praktyczne i ich omówienie.

Szkolenie poprowadzi:
Janusz Szewczyk – certyfikowany trener biznesu, doświadczony praktyk w dziedzinie sprzedaży, obsługi klienta i rekrutacji.