W dniu 3 czerwca 2016 r. Służba Celna organizuje konferencję dla przedsiębiorców poświęconą pierwszym doświadczeniom w funkcjonowaniu Unijnego Kodeksu Celnego.
W trakcie konferencji zostanie przedstawiona informacja nt. wdrożenia prawa unijnego i stanu prac nad krajowymi aktami prawnymi. Eksperci Służby Celnej i Ministerstwa Finansów odpowiedzą na pytania przedsiębiorców i wyjaśnią zgłoszone wcześniej kwestie.
Konferencja odbędzie się w gmachu głównym Ministerstwa Finansów w Warszawie, przy ul. Świętokrzyskiej 12, w godzinach 10.00 – 15.30, w sali nr. 4440 A i B. Rejestracja uczestników rozpocznie się o godz. 9.00.
Jednocześnie informujemy, że konferencja będzie transmitowana „on line" za pośrednictwem internetu pod adresem: http://videokadr.pl/ministerstwo
Każdy z podmiotów zainteresowanych ww. tematyką może zgłosić do udziału w konferencji tylko 1 przedstawiciela, podając imię i nazwisko osoby, która weźmie udział w konferencji, jej stanowisko oraz nazwę firmy i adres. Związane to jest z wymogami bezpieczeństwa regulującymi wstęp gości do gmachu Ministerstwa Finansów.
Zgłoszenia udziału przyjmowane są do dnia 27 maja br. na skrzynkę e-mail: UKC@mf.gov.pl
Przyjęcie zgłoszenia będzie każdorazowo potwierdzane przez organizatorów konferencji – jeżeli po wysłaniu potwierdzenia uczestnictwa w konferencji będziecie chcieli Państwo zrezygnować z udziału lub zmienić uczestnika prosimy o przesłanie takiej informacji.
Na skrzynkę e-mail: UKC@mf.gov.pl można zgłaszać pytania i zagadnienia wymagające wyjaśnienia. Odpowiedzi na przesłane pytania zostaną udzielone podczas konferencji lub opracowanew formie fiszek i zamieszczone na stronie http://www.finanse.mf.gov.pl/clo/unijny-kodeks-celny-wdrozenie/faq1
Wszelkie pytania organizacyjne należy kierować bezpośrednio do Departamentu Ceł Ministerstwa Finansów: Kinga Filipowicz-Mercer, tel. 22 694 54 29.