Szkolenie na temat współpracy z klientem

28 KWIECIEŃ 2017 09:00

AUTOR: ZIPH / E-MAIL:

27 kwietnia w żagańskim oddziale naszej Izby wspólnie z Polską Fundacją Przedsiębiorczości zorganizowaliśmy szkolenie dla przedsiębiorców. 

Tematem naszych zajęć było budowanie relacji z klientem oraz doskonalenie umiejętności sprzedażowych. - Powodzenie w biznesie w znaczącym stopniu zależy od tego, jak dobre relacje potrafimy nawiązywać i utrzymać z ludźmi. Możemy mieć olbrzymią wiedzę i wszechstronne doświadczenie, jednak to, w jakim stopniu je wykorzystamy, zależeć będzie od naszych kompetencji w komunikacji i budowaniu relacji - mówi Janusz Szewczyk, trener biznesu, doświadczony praktyk w dziedzinie sprzedaży oraz obsługi klienta, który poprowadził szkolenie w Żaganiu.

Dlatego też kwietniowe zajęcia nakierowane były na nabycie wiedzy i umiejętności budowania relacji oraz doskonalenie umiejętności zaspokajania potrzeb klienta. Podczas szkolenia przedsiębiorcy uczyli się również, jak kreować własny wizerunek oraz opanować podstawowe techniki sprzedaży produktów i usług. W ten sposób stworzony został zestaw najefektywniejszych wzorców komunikacyjnych: od tych pozwalających błyskawicznie nawiązywać porozumienie, przez pozwalające odczytywać podświadome potrzeby klienta, po umiejętne planowanie rozwoju tej relacji przy kolejnych kontaktach. Ważnym elementem zajęć były również różnorodne ćwiczenia i zadania praktyczne, które pozwoliły na konfrontację wiedzy uczestników z doświadczeniem naszego eksperta.