Izbowe szkolenie marketingowe

17 PAŹDZIERNIK 2016 17:30

AUTOR: ZIPH / E-MAIL:

17 października w Izbie odbyło się zorganizowane wspólnie z Polską Fundacją Przedsiębiorczości szkolenie na temat marketingu w firmach. 

Zainteresowanie szkoleniem było ogromne i tylko ograniczona ilość miejsc zmusiła nas do potwierdzenia zaproszenia jedynie dla 35 osób, które zgłosiły się jako pierwsze.
Wykładowcą był Zbigniew Pankiewicz – trener biznesu, wieloletni dziennikarz telewizyjny. W swojej karierze zawodowej zarządzał m.in. mediami publicznymi, jako zastępca dyr. ds. programowych TVP Szczecin oraz wiceprezes Radia Koszalin.


Zajęcia miały za zadanie przedstawienie zarówno ogólnych zagadnień i zasad związanych z promocją i reklamą w firmach jak i prezentacji najnowszych narzędzi w ciągle zmieniającym się świecie marketingu. Uczestnicy mieli okazję poznać m.in. zasady efektywnego budowania działu marketingu oraz tworzenia budżetów i strategii marketingowych, a na podstawie case study dobrych i złych kampanii reklamowych przeanalizowaliśmy najczęściej popełniane błędy oraz najnowsze trendy. Podczas zajęć dokonano również przeglądu narzędzi marketingowych zarówno w zakresie bezpośredniego wsparcia sprzedaży, jak i relacji biznesowych.


Szkolenie było z pewnością dobrą okazją do przypomnienia sobie o tym, co trzeba „naprawić” w swoich firmach, wymiany wspólnych doświadczeń oraz nawiązania nowych kontaktów biznesowych.